گلاب خاتون

 

 

سلام!

من همیشه حرفای دلمو،خاطرات تلخ و شیرینمو تو یک دفتر مینوشتم.دوست داشتم بعضیاشو برای بقیه بخونم،اما هیچوقت هیچکس حوصله نداشت! وبلاگ بهترین جا برای درد دل های عمومیه!نه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

saleh
ساعت18:45---27 بهمن 1389
ببخشید زیاد نظر دادم. مطالبت خیلی قشنگه همشو خوندم.
ولی من فکر میکنم که اینوری نیست. وبلاگ از نظر من بدترین جای ممکنه...


گـ . . . لاد ـی
ساعت21:03---10 بهمن 1389
پاسخ: کـ ـی میگه من دخـ ـترم ! ؟ . . .کـ ـسی نمیـ ـدونه من دخترم یا پسـ ـر . . . گلاب خاتون جهیزیه هام جدید شده پدر عروس شب عروسی بیچاره 50 ملیون باید پول بده عروس و داماد خودشون برن خرید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 8 بهمن 1389برچسب:, توسط زهرا نعمتی زاده |